جراحی LIPOMATIC

جراحی LIPOMATIC

جراحی LIPOMATIC

جراحی LIPOMATIC

چاقی شاید بزرگترین مشکل قرن باشد ، مصرف غذای چرب و نبود تحرک باعث چاقی شده است.این چاقی عمدتا در نواحی شکم ، پهلوها ، داخل و خارج رانها می باشد. خانم ها چون به تناسب اندام خود بسیار اهمیت می دهند از بروز چاقی ها بسیار شاکی هستند . در حال حاضر می توان چاقی ها را با جدیدترین متدهای درمان چاقی ، لیپوماتیک اینفراسونیک درمان کرد. امروزه لاغری و تناسب اندام با استفاده از لیپوماتیک، به عنوان یک روش سریع و بی خطر رایج است.

در بین تمامی روشهای درمان چاقی عمل لیپوماتیک با توجه به مکانیزم خوب دستگاه (هوشمند بودن سر کانولای دستگاه ) و همچنین عملکرد فوق العاده ان مورد
توجه بیشتر پزشکان متخصص وهمچنین مراجعان محترم قرار گرفته است که این روش توسط پزشکان با تجربه نتایج شگفت انگیزی را به دنبال داشته است.

  • ۰
  • ۰

جراحی زیبایی

Image result for ‫جراحی زیبایی‬‎


همانطور که می دانید جراحی زیبایی نوعی جراحی پلاستیک است که با هدف بهبود ظاهر فرد انجام می شود. اما در مورد انجام جراحی زیبایی بایستی دقت و وسواس کافی به خرج دهید.

در سال های اخیر جراحی زیبایی در تمام جهان، محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده است.

کشور ما نیز از این قاعده مستثنی نبوده است و عمل های زیبایی زیادی هرروزه، برای قسمت های مختلف صورت و پیکر در کشورمان در حال انجام است.

اما انتخاب نوع عمل جراحی مورد نیاز فرد، باید با دقت و با مشورت با جراح زبده ای انجام شود.

نتایج روش های جراحی نیز متفاوت است ، برخی موقت هستند ولی اغلب به صورت دائمی باقی می مانند.

بنابراین بسیار مهم است که جراحی تان توسط یک متخصص با تجربه انجام شود.

فرایند عمل به این صورت است که ؛ قبل از انجام جراحی زیبایی، با جراح تان مشاوره خواهید داشت و بررسی های پزشکی لازم در خصوص تان انجام می شود. اگر منع جسمی و پزشکی برای انجام عمل نداشته باشید؛ جراح تان با انجام جراحی موافقت می کند.

بخش مهمی از جراحی پلاستیک، جراحی بازسازی و ترمیمی می باشد.

افرادی که در اثر عوامل مختلف مثل حادثه و ... آسیب می بینند و بخشی از زیبایی خود را از دست می دهند به کمک جراحی پلاستیک و زیبایی می توانند اعتماد به نفس از دست رفته شان را بازیابند. 

هدف از جراحی پلاستیک در این موارد؛ بهبود عملکرد و ایجاد یک ظاهر نرمال به بخشی از بدن فرد است که آسیب دیده است.


جراحی زیبایی صورت (Face lift)


قصد جراحی زیبایی اینست که حداکثر آنچه که برای شما ممکنست زیبا شوید. بیشتر از آن امکان پذیر نیست. اگر انتظار شما از جراحی تغییر شگفت انگیز باشد مقدور نخواهد شد. جراحی پلاستیک ترکیبی از علم و هنر است. جراحی کلا علم مطلق نیست و بدلیل وجود بعضی عوامل دخیل در نتیجه نهایی (مثل پروسه ترمیم بافت) تماما در کنترل جراح یا بیمار نیست. غیر ممکن است که نتیجه را تضمین نمود. در هر حال نتیجه جراحی در جراحی صورت در بعضی بیماران نسبت به دیگران بیشتر قابل پیشبینی است. ک این بستگی به عوامل متعددی دارد مثل وضعیت فیزیکی صورت، ضخامت و وضعیت پوست وجود یا فقدان میزان چربی در صورت، سن نسبی پوست، تعداد و انواع چروکهای موجود، اسکلت استخوان، تاثیرات وراثتی و هورمونی و غیره.


جراحی برای اصلاح شلی و افتادگی و یا چروکهای پوست در نظر گرفته شده اسکارهایی (جای برش جراحی)به جا می گذارد. علیرغم آنچه که ممکن است شنیده باشید تمام اسکارهای جراحی را نمی توان از بین برد. هنر جراح پلاستیک اینست که اسارها را در خطوط طبیعی صورت قرار دهد جائیکه کمتر دیده شده یا براحتی بوسیله آرایش یا استیل موها پوشانده شوند. با وجودیکه اسکارها دائمی هستند بندرت مشخص هستند و مشکلی ایجاد نمی کنند.


 


کشیدن پوست صورت:


یکی از فوائد جراحی های زیبایی ایجاد حس اعتماد به نفس و جوانی است، و شاید مهمترین اجزاء بدن در این رابطه صورت باشد.


گذر زمان، استرس های زندگی ونیز نور خورشید و ... عواملی هستند که باعث شل شدن عضلات صورت وافزایش چین و چروک صورت می شوند.


کشیدن پوست صورت که اصطلاحا لیفتینگ صورت گفته می شود برای جوانتر کردن پوست وحالت صورت طراحی شده است .انواع روشهای لیفتینگ صورت ابداع شده است که هرکدام در موارد خاص خودش کاربرد دارد. بهترین کاندید این عمل فردی است که ساختاراستخوانی صورت وی خوب باشد و فقط نسج نرم صورت او خود را ول کرده باشند و در ضمن فاقد چروکهای ریز فراوان باشد. باید توجه داشت که هر چند با این عمل چین و چروکهای سطحی پوست کمتر میشود ولی هدف اصلی این عمل کشیدن عضلات و فاشیاهای زیرپوست است. معمولا این عمل با سایر اعمال زیبایی مثل لیفتینگ گردن، بلفاروپلاستی، لیفتینگ ابرو و پیشانی بطور همزمان انجام می شود. سئوالی که اغلب متقاضیان می پرسند این است که نتیجه این عمل چقدر دوام دارد؟ در جواب باید گفت با این عمل چهره شما جوانتر از همسن و سال های خودتان میشود اما زمان در حال گذر و درحال تاثیرگری بر چهره شما است. این عمل نمی تواند از این اثر گذاری جلوگیری کند اما باگذشت زمان باز هم شما به نسبت همسن و سال های خودتان جوانتر خواهید بود.


سن متقاضی، جنس پوست وی، میزان کشیدن فاشیاها و عضلات زیر پوست همگی بر نتیجه عمل موثرند.


 


چه سنی برای فیس لیفت مناسب است؟


هیچ سن بخصوصی برای انجام این عمل وجود ندارد، نتیجه این عمل می تواند خیلی ظریف (تغییر مختصر) و خیلی شگفت انگیز باشد و این نتیجه به ظاهر بیمار قبل از جراحی بستگی دارد


 


آیا آثار برشهای عمل جراحی فیس لیفت بعد از عمل قابل رؤیت است؟


خیر، این برشها دقیقاً در حاشیه چینهای طبیعی صورت انجام می گیرد و در خط رویش موهها پنهان می شود.


 


نتیجه جراحی چه مدت دوام دارد؟


جراحی پلاستیک صورت و گردن پروسه (روند) تغییرات مربوط به افزایش سن را کند و در حقیقت آهسته می کند. گذر زمان را کند می کند اما متوقف نمی کند. زودترین زمانی که شما نیاز به عمل بعدی خواهید داشت بستگی به فرد دارد. می توان فقط تقریبی گفت. معمولا لیفت صورت و گردن که برای اصلاح شلی و افتادگی ناحیه فک و صورت و شلی پوست گردن انجام می شود. ممکن است 5 تا 8 سال بعد نیاز به عمل مجدد داشته باشد.


در تعداد کمی از بیماران سرعت تغییرات سنی بیشتر است لذا ممکن است در زمان کوتاهتر از 5 سال نیاز به عمل مجدد داشته باشید. البته بعضی بیماران هرگز به عمل مجدد نیاز نخواهند داشت.



جراحی زیبایی صورت می تواند عارضه داشته باشد؟


هر عمل جراحی می تواند عارضه داشته باشد. در جراحی زیبایی صورت نمی توان انتظار عارضه نداشت اما عارضه های بسیار ناچیزی هستند. شایعترین عارضه بعد از لیفت صورت هماتوم (تجمع خونی زیر پوست) است. در حدود 2 درصد تمام عمل های لیفت صورت این تجمع خون در عرض چند ساعت پس از عمل ایجاد می شود. هماتوم های کوچک را به سادگی چند روز پس از جراحی در مطب می توان درمان نمود. عوارضی مثل فلج عصب، عفونت، زخم پوست، جای عمل برجسته (کلوئید)، ضایعات رنگی نامنظم، ریزش مو می تواند اتفاق افتد، اما بسیار کم است. جزئیات این عوارض و سایر عوارض ناآشکار دیگر در صورت درخواست شما می توان توضیح داد. وظیفه ماست که این موارد را به اطلاع شما برسانیم البته نه برای ترساندن بلکه جهت اطلاع شما.



چرا عکس (فتوگرافی) قبل از عمل مهم است؟


همانطور که جراح قفسه سینه را بدون رادیوگرافی از ریه نمی تواند به خوبی عمل نماید جراح پلاستیک نیز بدون عکس های پزشکی صورت نمی تواند عمل کند. این عکس ها برای اینکه شما را بهتر نشان دهد نیست. شما ممکن است آن را ناهنجار و نامناسب ببینیند. عکس ها جزئیات صورت شما را نشان می دهند که در انجام تکنیک های مختلف جراحی کمک می کنند.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی