جراحی LIPOMATIC

جراحی LIPOMATIC

جراحی LIPOMATIC

جراحی LIPOMATIC

چاقی شاید بزرگترین مشکل قرن باشد ، مصرف غذای چرب و نبود تحرک باعث چاقی شده است.این چاقی عمدتا در نواحی شکم ، پهلوها ، داخل و خارج رانها می باشد. خانم ها چون به تناسب اندام خود بسیار اهمیت می دهند از بروز چاقی ها بسیار شاکی هستند . در حال حاضر می توان چاقی ها را با جدیدترین متدهای درمان چاقی ، لیپوماتیک اینفراسونیک درمان کرد. امروزه لاغری و تناسب اندام با استفاده از لیپوماتیک، به عنوان یک روش سریع و بی خطر رایج است.

در بین تمامی روشهای درمان چاقی عمل لیپوماتیک با توجه به مکانیزم خوب دستگاه (هوشمند بودن سر کانولای دستگاه ) و همچنین عملکرد فوق العاده ان مورد
توجه بیشتر پزشکان متخصص وهمچنین مراجعان محترم قرار گرفته است که این روش توسط پزشکان با تجربه نتایج شگفت انگیزی را به دنبال داشته است.

  • ۰
  • ۰

جراحی بینی

Image result for ‫جراحی بینی‬‎

جراحی بینی یا رینوپلاستی نه تنها در ایران طرفدار زیادی دارد، بلکه تبدیل به روشی برای کسانی شده که می خواهند ظاهر خود را با جراحی بینی بهبود بخشند. جراحی بینی که ابتدا در متون پزشکی هند در سال 500 بعد از میلاد ذکر شده است ، یکی از قدیمی ترین عمل های جراحی پلاستیک است اما دشوارترین آن ها نیز می باشد. دکتر نداف تجربه زیادی در رینوپلاستی اولیه (جراحی بینی برای اولین بار)، رینوپلاستی ثانویه (جراحی بینی برای بیمارانی که قبلا بینی خود را جراحی کرده اند) و مشکلات مربوط به جراحی بینی دارد و می تواند شما را در زمینه های مختلف راهنمایی کند.

اسکلت زیر پوست در جراحی بینی
اسکلت زیر پوست از بافت غضروفی و استخوانی تشکیل شده است . این غضروف ها شامل :

الف ) یک جفت غضروف بنام غضروفهای جانبی تحتانی ( Lower lateral ) هستند که ساختمان نوک بینی و پره ها را تشکیل میدهند .
ب ) جفت دیگر غضروفهای جانبی ، فوقانی ( Upper lateral )که قسمت میانی بینی از آنها تشکیل شده است .
ج ) غضروف دیگر تیغه بینی است که در وسط قرار گرفته و سوراخهای بینی چپ و راست را از هم جدا میکند .

قسمت دیگر اسکلت بینی غیر از غضروف استخوان بینی است که ساختمان ۳/۱ فوقانی بینی از آن ساخته می شود .

پوست بینی در جراحی بینی
پوست بینی تمام اسکلت فوق الذکر را می پوشاند و البته در داخل بینی هم مخاط کل اسکلت را پوشانده است .

اگر پوست نازک باشد ، فرم اسکلت زیر آن پس از جراحی بینی مشخص می شود و در حقیقت نمای بینی وابسته به فرم اسکلت زیر خواهد بود.  اگر پوست ضخیم باشد همان وضعیتی است که در بینی گوشت وجود دارد ، بدین معنا که پوست از خود نما و حالت دارد . البته تا حدی هنگام جراحی بینی (رینوپلاستی) توسط جراح بینی امکان نازک کردن پوست وجود دارد .

اینکه بینی استخوانی باشد یا غضروفی تعیین کننده نتیجه عمل جراحی بینی (رینوپلاستی) نیست. در واقع تمام بینی ها هم استخوانی هستند و هم غضروفی ، بلکه ضخامت پوست در ناحیه نوک بینی و پره ها مهم و تعیین کننده است.

نقاهت بعد از رینوپلاستی
وقتی در خانه هستید باید آرام باشید و از صدمه دیدن بینی خود جلوگیری کنید. می توانید فعالیت های سبک مانند تماشای تلویزیون و مطالعه را انجام دهید. حس می کنید بینی شما کاملا گرفته است و بیشتر بیماران در هفته اول از طریق دهان نفس می کشند. درد اندک تا متوسط است. داروی ضد درد نیز تجویز می شود که ممکن است در این زمان استفاده شود. ممکن است 1 یا 2 هفته اول در اطراف چشم خود کبودی داشته باشید. اکثر بیماران طی 7-10 روز به سر کار برمی گردند. دکتر نداف 2 روز بعد جهت کشیدن تامپون شما را ویزیت می کند و 1 هفته بعد شما را ویزیت می کند تا بخیه ها را بکشد و اتل مخصوص را بردارد. می توانید ورزش سبک را در 1-2 هفته بعد از جراحی شروع کنید. از فعالیت شدید تا 6-4 هفته بعد از جراحی خودداری کنید، مخصوصا ورزش هایی که ممکن است به صورت شما ضربه وارد شود (فوتبال، بسکتبال)


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی